14.6.2015

Monta kivaa kesäkaverii


Perjantaina...

• vietin Helsinki-päivää 
• jonotin puolitoista tuntiä sisäänpääsyä
• odotin Pariisiin Kevään keikkaa, jonka aikana sitten tekniikka kusi pahimman kerran ja keikasta ei kuulunut oikein mitään
• korkkasin pussikaljakauden
• olin kotona ennen kymmentä


Lauantaina...

korkkasin jätskikiskakauden
• juhlin kaverin valmistujaisia
• näin kavereita, joita viimeksi oon nähnyt ehkä kaksi vuotta sitten
• juoksin kesken illan kotiin hakemaan lisää bisseä
• houkuteltiin sporasta tuntematon poika meidän kanssa bailaamaan
• havahduin siihen, että pilkun aikaan on taas valoisaa
• muistin taas vihaavani yöbusseja


Sunnuntaina... 

• olen torkkunut
• olen torkkunut vähän lisää
• olen kelannut samaa salkkarilevyä alkuun uudestaan ja uudestaan, koska olen aina nukahtanut heti alussa
• olen rapsutellut Moosesta
• Mooseskin on torkkunut 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti