7.12.2016

SITÄ&TÄTÄ

Mä kuvaan aika paljon ja lähtökohtasesti aika turhia asioita. Se on ihan hyvä juttu, saapahan blogiin kirjoitettua sekalaisia sillisalaattipostauksia random kuvilla höystettynä. Tältä on näyttänyt elämä viime aikoina:


Ystäväni Jalmari, jonka ystäväni Ida osti mulle laivalta. Läpällä heitin taxfreessa ostaako se mulle hylkeen. No, se ihana osti! Olis ostanu isommankin, mutta kompaktin kokoinen matkahylje oli kaikin puolin parempi. Sen nimi on Jalmari ja se juo salmarii. Ainakin mikäli mun snäpin mystorya on uskominen. // Kaverin karvavauva, joka tykkää syödä mun korvia. Ja olla tositosi söpö. // Lauantainen brunssi Fazerilla. Vähän sai jonottaa, mutta ei haitannut. // Ensi viikon perjantaille buukattiin vaihtoon lähtevän kaverin läksiäiset eli itkubileet. Me tänne jäävät ei kuulemma saatais itkeä, mutta voi olla että itketään kuitenkin. Niin tänne jäävät kuin se lähteväkin.


Epä-jouluihmiseksi mulla on silti melkosen hyvä joulukalenteri. Tekeekö kukaan muu sitä, että jättää avaamatta luukkuja vaan että sais enemmän suklaata kerralla? // Iltakävely metikössä. Aika pimeää ja pirun kylmä, mutta teki ihan tosi hyvää koko päivän sisällä hengailun jälkeen.


Itsenäisyyspäivä valkeni aurinkoisena. Ihan jännä aina kuvista huomata, miten samaan aikaan taivaalla näkyy aurinko ja kuu. Se taitaa olla niitä talvijuttuja. // Ennakko-odotuksista huolimatta ostamani avocado oli täydellinen. Lounasaikaan nautittu aamupala ja paljon kahvia = vapaapäivä parhaimmillaan. // Pistin parastani keittiön puolella, lopputuloksena nuudelia, teryaki-kastiketta ja mozzarellaa yli suositusten. Kaiken kruunas laiton määrä korianteria. // Itsenäisyyspäivän lätkämatsi, joka onneksi voitettiin. Olishan se ollu vähän noloa hävitä tällaisena päivänä. Jostain syystä kaikki matsit tuntuu menevän jatkoajalle, en tiedä onko kaikki KHL-jengit vaan yhtä hyviä vai yhtä huonoja. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti