27.11.2016

WHAT'S UP?





-ekat kaksi teemapäivää vedetty kunnialla läpi
-toisena päivänä jouduttiin pitämään YT-neuvottelut (tehokkuussyihin perustuvat)
-oon saanu palovamman ja yksi lautanen räjähti
-oon saanu käskyn olla koskematta soppakauhaan tai pursotinpussiin, enää ikinä
-kerroin kaverille miten ärsyttävänä tätä ekana pidin kun tutustuttiin. Sitten rakastuin ja helkkarin hyvä niin
-totesin päässäni olevan niin paljon asioita ettei siellä oikeesti liiku enää yhtään mikään
-oon kaivannut lunta
-vastasin ähkäisyllä kun kuulin että jouluun on tasan kuukausi



-oon nukkunu harvinaisen huonoja yöunia
-sain aika mojovan iskun päähäni töissä
-kuulin ettei Gunther olekaan saksalainen, niinkuin oon tähän asti luullut
-olen joka päivä unohtanut ostaa suodatinpusseja...
-...niin että ne sitten loppui ja täytyi turvautua luovempiin ratkaisuihin, tässä tapauksessa nenäliinoihin
-olen aloittanut viikonloppuaamuni katsomalla salkkareita YouTubesta
-nukuin yhden yön väärällä puolella sänkyä
-ehdin eilen pestä pyykkiä ekaa kertaa moneen viikkoon
-sain korkeakouluhistoriani ensimmäisen femman kurssista
-oon kirjoittanut tätä postausta kolme päivää, saamatta sitä kuitenkaan valmiiksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti