21.8.2016

#mäoonlomallanyt

















Moi, mä lomailen edelleen. Ja nautin ihan kybällä. Nettiyhteydet on ihan tosi vaihtelevia ja muista tekosyistä luovutaankin, ainakin kun bloggauksesta (tai bloggaamattomuudesta) puhutaan. Mä oon vaan niin lomalla nyt.

Täällä on lämmintä, kuumaa ja toisinaan tukahduttavaa. Täällä on rannat täynnä kiveä, kaikkien sääntöjen vastaisesti aurinkotuoleja pyyhkeillään varailevia ihmisiä ja viiskymmentä senttiä maksavia donitseja. Täällä ei aina tiedä mitä kieltä sulle puhutaan, kuuluuko avautuvan oven ääni oman huoneen ovesta vai jostain muusta ja minkä valtakunnan sääntöjen mukaan liikenteessä ajetaan (vai ajetaanko minkään). Täällä joutuu käyttämään lausetta "tää ilmastointi on aika kovalla niin mä meen tonne parvekkeelle lämmittelemään". 

Täällä voi unohtaa kaikki ikävä ja paha, mennyt ja tuleva. Tai ainakin se unohtaminen on vähän helpompaa. Sanoinko jo, että mä oon lomalla nyt?

Blogi tuskin päivittyy enää, mutta instasta voi kurkkia @mantukumara. Siellä lomaillaan vähän aktiivisemmin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti