27.8.2015

Täs on ollu vähän kaikenlaista jyystöö


Apua, eka koulupäivä. En mä voi mennä sinne, en mä tunne ketään, mitä jos kukaan ei puhu mulle, mitä jos en tiedä minne mä meen, mitä jos juna on myöhässä. Okei nyt oon täällä, okei ei kukaan muukaan puhu kenellekään. Okei täs on mun ryhmäläiset, oh fucking shit, 48 ihmistä?!? Emmä ikinä opi tuntee kaikkia, mistä mä muistan näitten nimet. Joo, eka tauko, meen nyt vaan tohon noiden luo ja juttelen jotain, ai hei täähän suju ihan hyvin, jes voin mennä noiden kaa syömään mitkä niiden nimen nyt oli, en saa päähäni, voi vit... Jes, melkein tunnen jo viis ihmistä, nimistä ei tietoakaan. Koko ajan joku kertoo infoa jostain, menee kaikki ihan ohi, liikaa liikaa liikaa. Okei, tunti enää, okei nyt päästään kotiin, ai hei nyt nää pyys mua bisselle, en salee mee treenaa vaan verkostoidun. Ai mut nää on tosi hauskoja tyyppejä, ehkä otan täs viel toisen, eiku hups täähän oli jo kolmas. Okei, kello on kuus, yritä olla skarppi, keskity kävelee suoraan. Hei tää päivähän meni hyvin, vai apua, sanoinksmä jollekin jotain tyhmää...


Toinen päivä koulua, ai nyt pitäis sit mennä ihan coolisti, toivottavasti löydän ne eiliset kaverit. Äää mitä jos en löydäkään, mitä jos joku joka mun pitäis tunnistaa on samassa junassa ja en tunnistakaan, mitä jos ne eiliset kaverit ei puhukaan mulle enää, apua en mä muista kenenkään nimiä. Ai tuol kävelee toi yks tyttö, no mut ei sekään tunnista mua, kaikki ok. No tos pihalla noi näyttää tutulta, meen nyt sanoo jotain, ai hei jes, ne muistaa mut!!! Taas joku puhuu jostain tärkeestä aiheesta, miten en edelleenkään tajua mitään, onneks ei oo darraa, onneks join vaan kolme. No nyt oon taas jutellu muutaman ihmisen kaa enemmän, koskahan meil oli se ryhmäytyminen? Ainiin, haalarit, oh shit pakko saada ne asap mut tarttis sen opiskelijakortinkin, uaaah mul on kaikki paperit kotona, en muista mun opiskelijanumeroa, voi helvata okei tilaan sen toiste. Jes, koulukierros, oon aivan hukassa täällä, ja hei jes, turvallisuuskierros. Koht päästäänkin taas kotiin, vähän heitetään läppää et jätetään tänään kaljat väliin. Okei kävellään tän kaa samaa matkaa, hitto en ehi enää tohon nopeeseen junaan, no meen sil hitaalla. Hei nää tytöt näyttää tutuilta, meen nyt niitten kaa istuu. Jes, nehän olikin superkivoja, hyvä hyvä. Onneks tääkin matka on vaan kymmenen minsaa, ai mut joo, sporat on poikkeusreitillä, jaa vähän sitten venähti tää kotimatka. Jes jes, huomenna ryhmäydytään, ehkä sit muistan enemmänkin kun vaan kymmenen ihmisen nimet.



Jes tänään pääsee viettää rennommin aikaa kaikkien kanssa, joku taas puhuu jostain, tärkeetä on juu, kai pliis kaikki muutkin on yhtä kujalla?!, ai mut unohdin tilaa sen opiskelijakortin ja tänään lähetään ottaa kaljaa, pakko saada haalarit!!! Ihan sama, käyn ostaa ne nyt, hell yeah, sain napattua itelleni viimeset ämmät! Ei mut enhän mä mitenkään saa merkkejä näihin kiinni, ei oo neulaa eikä lankaa eikä oikeestaan aikaakaan, no ihan sama vedetään ilman. Uuu, ryhmäytyminen, älä jäädy älä jäädy!! Hei täähän on hauskaa, jes vähän uusia naamoja, melkein muistan jo nimiäkin ja kasvotkin alan tunnistaa! Keksi nimes perään joku A:lla alkava adjektiivi, miks mul tulee mieleen vaan apaattinen, en mä voi sanoa olevani apaattinen?! Anna Ailahtelevainen. Ailahtelevainen?! Mitäs vittua hei nyt taas, okei se oli adjektiivi, ihan sama. Jes, nyt loppu tää, kaljaakaljaakaljaa. Ai mut meitähän lähti paljon jatkamaan, siistii! Monta bissee mä tartten, paljon kehtaa ostaa, riittääks nää. Parkkeeraamaan puistoon, haalarit on maailman paras keksintö, ei mitään väliä missä istuu. Pakko viel kysellä jengiltä nimiä, ei näitä vaan muista. Huuuu, juomapeliä, kylläpä nää bisset hupenee nopeaan.. Aivan sairaan hauskaa jengiä, mahtavaa. Oho bisset loppu, haen toisen satsin en kai mä oo jo liian kännissä no mitä helvettiä, mulla on haalarit ei ketään kiinnosta. Ai mut kello onkin jo aika paljon, nyt lähetään kallioon! Porukka onkin vähän vähentyny, melko paljon meit silti on, jes jes jes. Nyt lähetään keskustaan, katohan, joku sammunu hesarille, pakko jäädä jeesii. Joo 112, joo ei reagoi, ambulanssi kiitos. Hei sinä känninen äijä, kyl me ollaan soitettu ambulanssi, me ollaan hei ensihoito-opiskelijoita, kyl me tiedetään mitä me tehään mistä helvetistä mä ton ensihoito-opiskelijat keksin, noni ambulanssi saapu, jatketaan matkaa. Ai ei vai päästä haalareissa sisään, no lähetään sit keskustaan, juu juu mun luo voi tulla yöks ellei oo kissa-allergiaa tai ahtaanpaikankammoa. Jes, tanssimaan, ai miten mä samaistun jo nyt Madafakin darran lyriikoihin niin vahvasti?!  Miten voi olla näin hauskaa ja miten aika menee näin nopee. Melkein pilkku, joo mäkki olis jepa. Hei kello on neljä ja bussit ei enää kulje, mä maksan taksin, maksakaa takas tai lindorff tulee ja perii. On täs nyt kolme tuntii aikaa nukkua, aamulla kielten tasokokeet meijän on pakko olla ajoissa, nyt nukutaan. Mut hei, minä ja tuutor valokuvakisa, ei olla viel osallistuttu!!! Nyt nopee, mis mun selfiestick on?! Hahha maailman paras kuva ikinä, me niiiin voitetaan. Joo mut nyt nukutaan sen verran ku ehditään, ei paljoa ehditä mutta...


Hyi saatana, kello soi, ihan liian aikasin ja liian myöhään. Miks mun sängyssä on kaks muutakin ihmistä ja miks mun lattialla nukkuu tuutori, voi helvetti se kielten tasokoe, mä en selviä. Okei skarppaa skarppaa, kyl tää tästä. Ei vaan pystytä kävelee kouluun, mennään tol bussilla kun se on niin hyvin siin, ai mut katohan täälhän on muitakin. Hyvä ilta oli ja ei, ei olla pahemmin nukuttu. Kielikokeet, mä niiiiin en tuu pääsee läpi, hyvä ku pystyn ees kävelee suoraan. Okei skarppaa, iso kahvi, tää tärinä vaan pahenee... Jes, enkku meni läpi, nyt pakko feilaa se ruotsi, pakko päästä sinne alkeisiin emmä muista ruotsista mitään, ai jäin kymmenen pisteen päähän, hurraa alkeet kutsuu. Eka koulutehtävä, nää nettisivut on ihan täyttä hepreaa, mitä helvettiä mun ees pitää tehä. Hyvä, kaikki muutkin on kujalla. Joo, tiedän et haisen vanhalta viinalta, deal with it. Jaa tänään oli vai se Laureaflash, ai yritykset tulee tänne ja mahollisuus saada töitä tätä kautta en varmana saa tän näkösenä, ai mut täähän onki kiva! Uuu, ilmasta pizzaa ja limua, mun rukouksiin on vastattu. Hei kahvitarjoilukin, nyt alkaa elämä voittaa. Niin se yllätysesiintyjä, eikä, Roope Salminen & Koirat!!? Whaaat, auditorio, ai kiva hei kun kaikkien pitää istuu, en mä pysty istuu ku ne soittaa Madafakin darran! Jes, nyt sai nousta ja vähän jammaa, mä niiiiin fiilaan tätä biisii just nyt.  Ai mut saakeli, tällasta tää tulee olee seuraavat kolme vuotta, pakko vaan tottua. Jee, kotiin! Ai te ootte menos ostaa neulaa ja lankaa, mä voisin lähtee messiin niin saan merkit kiinni haalareihin. Ihan oikeesti kaks tuntia oon ommellu ja oon saanu kolme merkkiä kiinni, ei vaan pysty enempää, kädet tärisee ja oon pistäny itteäni joku sata kertaa, shiiiiit. Mut huomen ekat oikeet haalaribileet, kuin parasta! 

2 kommenttia:

  1. :DDD Loistavaa! Hyvä että säkin tulit järkiisi, sitähän sanotaan että kun opiskelija bilettää se on ku laittais rahaa pankkiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saanen loukkaantua, oon aina ollut järjissäni, arvon pizzaslice. Opiskelijahintainen olut on kieltämättä hyvä sijoitus, joka varmasti maksaa itsensä joskus takaisin.

      Poista