2.4.2016

Mul on huoneessa mennyt maailma, mul on loistava tulevaisuus

















Hei ihan oikeesti, en kestä miten ihana aurinko on ollut pari päivää! Oon ihan aurinkopäissäni ja tekis mieli vaan lauleskella ja sovitella kesävaatteita. Eilen koulun jälkeen pyöräiltiin monta tuntia pitkin Espoota (vähän Helsinkiäkin) ja tänään otettiin suunnaksi Luukki. Aamupäivästä iltaan asti kestänyt ulkona reippailu kyllä otti veronsa, nyt on aika nuutunut olo. Mutta sen vaan sanon, että onpahan hyvää vaihtelua kouluhommien ääressä istumiselle.

Tänään puolivahingossa tuli lueteltua kaikki ne asiat, joista olen elämässä kiitollinen. Tai sen hetkisen puheenaiheen mukaan, asioita joita haluan juhlia. Sitä, että olen terve ja ylinpäätään elossa. Sitä, että ympärillä on paljon rakkaita ihmisiä. Että mulla on koti, koulu ja mahdollisuuksia. Että olen just minä enkä kukaan muu. Sitä, että oon oppinut arvostamaan pieniä asioita, enkä pidä mitään itsestäänselvyytenä. Sellaisia asioita haluan juhlia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti